Algemene ledenvergadering 26 oktober 2016

Op woensdag 26 oktober a.s. zal de (aanvullende) algemene ledenvergadering van onze groep, ook wel de ‘groepsraad’ genoemd, plaatsvinden. Dit in tegenstelling tot de eerder aangekondigde datum van een week eerder, die helaas door omstandigheden niet haalbaar is.

Alle leden, ouders en verzorgers van de leden zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze vergadering. Iedereen ontvangt hiervoor binnenkort een uitnodiging met de agenda en benodigde stukken per e-mail.

De ruimte is open om 19:30, we beginnen dan met een kopje koffie. De vergadering zal beginnen om 20:00.

Deze vergadering is, zoals eerder vermeld, een aanvulling op de eerdere vergadering in februari. Het primaire doel van deze bijeenkomst is de controle van de financiële stukken over 2015 gedaan door de kascontrolecommissie ter goedkeuring te bekrachtigen. Daarnaast willen wij dit moment aangrijpen om de progressie tot nu toe en de verbeterpunten die wij hebben geconstateerd te presenteren.

Ben je aanwezig op de komende ALV? Graag krijgen wij dan onderstaande informatie:

• Ben je aanwezig en zo ja, met hoeveel personen?
  • Eventuele specifieke vragen die je graag beantwoord wilt hebben tijdens de vergadering horen wij graag van te voren, zodat we met goede informatie terug kunnen komen. Graag deze vragen uiterlijk 22 oktober a.s. in te sturen.
  • Ook zijn wij nog steeds op zoek naar enthousiaste mensen die eventueel een positie binnen een van de besturen wil vervullen!

Je kunt hiervoor contact opnemen met de secretaris.

We zien je graag de 26e!